jueves, 30 de octubre de 2008

Xa volvin rapaces

Queridos lectores
Hoxe e dia 30 de outubro, xa fai uns dias que comencei a facer o meo blog pero non o fixen de seguido e agora( tela marinera ) para acordarme .Estou pedindo pan por señas ,estou tan perdida como un porco nunha plaza .Menos mal que teño o meo carón o anxo da garda e pídolle socorro
Está chovendo moito e quizais tamen trone !!!! que medo¡¡¡¡
Estou esperando para ir a ioga hay algun exercicio que me costa un ....... para facelo
Xa o deixo estou desosmada non se me ocurre nada.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Moi boas Consuelo!!

Así que agora es blogueira? Xa vexo que avanzades moito por SanSa... Agora tesnos que publicar aquí alguna desas poesías túas tan boas...

Xa me pasarei por aquí de vez en cando a ver que te contas...

Bicos dun ex-dinamizador de SanSa...