viernes, 14 de noviembre de 2008

Paseo de lixo

A min non me vale ¿e a vos?

Hoxe dia 14 de novembro ,estivo un dia muy bon ,fun pasear cos meus fillos ata un sitio que se chama o "Murallón "donde a xente ten a mala costume de tiralo lixo mais ben chamado: merda gorda. Alí pódese atopar calquera tipo de obxeto , marcas de todos os electrodomesticos ,non quero facer propagandas pero isto eche moito . Quixera ter que poñer ¿que cousa mais linda ? pero a realidade e outra .Seria outra cousa si a nosa concencia fose doutro xeito ,teriamos que pensar moitas veces as cousas antes de facelas e sempre preguntar donde e o sitio axeitado. Solo con pensar que iso nun monte noso non o faríamos ,xa o di todo "o que non queiras pa tí nunca llo fagas a outro" e non e solo o propietario tamén e un feo para quen o mira Teño a esperanza de que isto cambie para ben ,e os que lean o blog que pensen que teño RAZON

2 comentarios:

Anónimo dijo...

A min tampouco me vale. No coñezo o Murallón que dis, pero si coñezo unha cuneta que está moi preto do meu pobo que sufre a cotío iso que comentas. Desgraciadamente a conciencia ecolóxica non existe e o que aínda é peor, como ti comentas, que na súa finca iso non o farían.

En fin, esperemos que algún día esta sociedade se comporte por fin coma unha sociedade e non mire só cada un o seu...

Un bicaso dun lucense ;)
PD: Xa vexo que ao final lograche entrar no blog...

mconsuelopicos dijo...

Por fín alguen miroume o blog !!!!
Creo que se todos pensáramos o mesmo esta porcallada xa estaria erradicada ¡¡Loitemos como galegos!! ¡¡Quitémola merda !!
Tes o meu permiso para que deas este blog a quen queiras
Precisamos apoios